29. januára 2014

Nutelová panna cotta



Keď sa mi nechce piecť a mám chuť na nejakú mňamku tak si robim buď toto, alebo klasickú čokoládovú penu. Je to super hlavne v lete, keď posledné čo potrebujete je zvýšiť teplo ;).

Ingrediencie:
1 polievková lyžica práškovej želatíny
280g nutelly (ale pridávajte podľa chuti- ja som nakoniec dala tusim 300g :) )
stipka soli
625ml šľahačky
1,5 lyžičky vanilkového extraktu
230 ml plnotučného mlieka


Postup:

Zalejeme želatínu s 2 lyžicami vriacej vody. Necháme napučať. Smotanu, mlieko a vanilkový extrakt zahrejeme pod bod varu. Napučanú želatínu zmiešame s troškou horúcej smotany, tak aby nám nezostali žiadne hrčky, až potom zamiešame dozvyšnej  smotany. Nutellu rozpustime v smotane. Ja som pravidelne ochutnávala :) a podľa toho som pridávala :). Miešame, kým sa nám nutella v smotane úpne nerozpustí, pridáme štipku soli. Naberáme do pripravených 6 misiek. 

Dobrú chuť
K :)



Inšpirácia: Maťka z Dulce de Lache

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára