26. septembra 2014

Peanut Butter Cookies



Mala som neskutočnú chuť na Peanut Butter, ale nechcelo sa mi robiť nič zložité. Tak to bolo jasne, ... COOKIES s peanut butter a čoko, ale musia byť mäkké, také mám najradšej :).
Peanut Butter cookies sú krásne voňavé a plné chuti Peanut Butter. Ja si dávam do cesta poriadnu štipku soli, tá zvýrazní chuť arašidového masla. Spomínala som, že sú bez múky?!


Ingrediencie:
260g peanut butter
100g hnedého cukru
1 vajíčko
1 lyžica vanilkového extraktu
1 lyžička sódy bikarbóny
140g čokolády na kúsky
štipka soli (podľa chuti- ja si dávam väčšiu štipku )

2 plechy
175°C
16ks


Postup:

Do misky dáme peanut butter, soľ, cukor, vajíčko, vanilkový extrakt a ručným mixérom spracujeme na strednom stupni. Pridáme sódu bikarbónu a znovu to celé zmixujeme. Nakoniec primiešame čokoládu. Z cesta vyrobíme 16 guličiek a dáme minimálne na 2 hodiny do chladničky. Kľudne to nechajte aj cez noc, musí to stuhnúť. Trúbu zapneme na 175°C. Na plech si dáme papier na pečenie a naň naraz 8 dobre vychladených guličiek. Pečieme nie viac ako 10 minút. Viac neodporúčam, mohli by ste mať nakoniec cookiesky chrumkavé a nie také príjemne mäkké a ohybné. 
Pri chladnutí sa cookiesky ešte trošku sploštia a roztiahnu.

Dobrú chuť 
K :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára